Saņemot Eurydice pētījumu rezultātus, kas paredzēti funkcionālās lasītprasmes līmeņa noteikšanai, tas ir, lasīšanai un izlasītā teksta saprašanai, vadošās Eiropas valstis izdarīja secinājumu, ka izglītošanas procesā ir nepieciešama individuāla pieeja. Šajā procesā galvenā likme tiek likta uz skolotājiem. Pasniedzējiem jābūt atvērtiem jaunām tendencēm izglītībā, un jāpēta arī lasīšanas grūtību pārvarēšanas iespējas.
Irina Lando vada bezmaksas nodarbības skolēniem, lai palīdzētu viņiem vieglāk mācīties
Kā palīdzēt bērnam vieglāk mācīties? Irina Lando, vadības sfēras zinātņu doktore, bez maksas vada ātras iegaumēšanas nodarbības skolēniem. Vadošo skolu skolotāji ar prieku izmanto tādu iespēju, lai paskaidrotu bērniem, kā vienkāršāk mācīties.
Pirms pieprasīt bērnam jāiemāca. Skolas programma prasa arvien lielāku un lielāku piepūli no bērniem. Ko darīt, ja bērnam nav īpašu iegaumēšanas iemaņu? Izglītošanās pārvēršas par smagu slogu.
Neapgrūtinātas smadzenes. Kā attīstīt bērnu: fenotipoloģija Rīgā.
Jūs esat satikuši cilvēkus, kas skolas gados demonstrēja ģenialitātes pazīmes, spēja, neko neklausoties stundās, iziet pie tāfeles un nestandarta veidā atrisināt uzdevumu, un viņi viesa lielas cerības. Bet pēc tam jūs satiekat tādu cilvēku un brīnāties, kas ar viņu ir noticis: visi viņa ne tik talantīgie klasesbiedri ir iekārtojušies dzīvē, labi nopelna, kāds ir uzsācis savu biznesu. Bet šis cilvēks, kas vienkārši bija neatzīts ģēnijs, viesa lielas cerības, nekādi nav realizējies.