Sestdien mēs lieliski pavadījām laiku, apgūstot zīmēšanas tehniku „no nulles”. Paldies par lieliskajam atsauksmēm par zīmēšanas kursu Lando.
Pirms skolas brīvdienām licenzētā Mācību centrā Lando notiek ļoti daudz nodarbību. Mācību centra direktore un dibinātāja – Irina Lando ir ļoti pieprasīta trenere.
Tikai piektdien beidzās ātras lasīšanas kursi bērniem un pieaugušiem Maskavā, bet sestdien jau sākās zīmēšana Rīgā. Svētdien pēc plāna informācijas ātras iegaumēšanas kurss pieaugušiem Tallinā.
Zīmēšanas kursu Rīgā organizēja vienu dienu, vadot nodarbības no plkst. 10:00 līdz 19:00. Pusdienās pasūtījām picas un lieliski pavadījām laiku. Kā izrādījās, var vienkārši ieekonomēt laiku uz fona ieklāšanu.
Šoreiz mēs sagatavojāmies jau iepriekš, un visiem, kas nepaspēja ātri ieklāt fonu, izdalīja tos gatavus.
Jāizsaka atzinība vecākiem, ka šajā grupā gan vecāki, gan vecmāmiņas bija tik uzmanīgi pret saviem bērniem un mazbērniem, ka ieklāja fonus gan sev, gan izglītojamiem. Lai cik dīvaini neliktos, mēs paspējām apgūt visu programmu. Tā noritēja tādā pašā tempā, kā notiek kursi Maskavā.
Licenzētais Mācību centrs Lando specializējas ātrā lasīšanā un informācijas ātrā iegaumēšanā. Mēs jau vairāk kā 16 gadus praksē pierādām, ka smadzenēm ir ērtāk strādāt ātri. Un izglītošanas rezultāti tikai apstiprina šo apgalvojumu.
Mēs esam praktiķi, kuru katrai izstrādei ir stingrs zinātnisks pamats.
Tieši uz ātru informācijas pasniegšanu pamatojas arī zīmēšanas mācīšana. Bieži tādu zīmēšanu sauc par „smadzeņu labās puslodes zīmēšanu”. Bet padomāsim, vai zīmēšana principā var būt „kreisās puslodes” vai „labās puslodes” zīmēšana? Mums galvā taču nav pogas, kuru mēs varam ieslēgt vai izslēgt pēc savas vēlēšanās. Tāpēc tas, ko mēs mācām, ir veseluma uztvere.
Perspektīvas likumus var ātri izskaidrot pat bērnam saprotamā valodā. Kad tu saproti, kāpēc tā zīmē (bet tā jau ir loģika un kreisās puslodes funkcija), tad izvēlies atbilstošas krāsas (labās puslodes funkcija).
Kursa mērķis – iemācīties zīmēt un gūt maksimālu prieku par zīmēšanas procesu. Sanāk visiem. Bērniem ir svarīga roku pārvaldīšana, bet pieaugušiem tā ir iespēja labi pavadīt laiku radošas iedvesmas stāvoklī.
Kursa rezultāts – aptuveni četrdesmit jauni darbi un lielisks noskaņojums.