Licencēts mācību centrs LANDO. LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553

 

 

22. - 23. augustā no 10:00 līdz 16:00.

Super akcija - 80 eiro - 1 bērns, pieaugušais + bērns = 110 eiro. Bērns līdz 10 g. mācas tikai kopā ar pieaugušo

Labās smadzeņu puslodes zīmēšana bērniem. Šī programma domāta tiem, kas nav pārliecināts, ka prot zīmēt.

Divās treniņa dienās mēs jums garantējam rezultātu. Jūsu bērns atnesīs mājās vairāk kā 40 gatavus darbus lieliskā albūmā. Bet pašu mīļāko darbu ieliks lieliski noformētā rāmītī.

Formāts: Nodarbības ilgst 2 dienas.
Nodarbības no plkst. 10:00 - 16:00.
Cenā ietilpst visi izdales materiāli, kā arī tēja, kafija un cepumi.80 Eur (ar PVN)
Zīmēšanas treniņa programma bērniem – Radošā darba maģija LANDO® Skolā:
• Darbs ar iekšējiem resursiem
• Prasme izteikt savas jūtas ar krāsas palīdzību
• Ieiešana radošajā stāvoklī
• Radošā stāvokļa kā resursa izmantošana
• Par uztveres veselumu atbildīgās labās smadzeņu puslodes darba izmantošana  
• Uzmanības koncentrācija radošā darba laikā
• Uzcītīguma attīstīšana rezultāta sasniegšanai
• Pozitīva noskaņojuma uzturēšana darba laikā
• Iespēja ieklausīties savā iekšējā pasaulē
• Pārliecība par savu talantu
• Vairāk kā 30 attēlu katram dalībniekam
Zīmēšanas tehnika:
• Lapas sagatavošana darbam
• Darbs ar krāsu un krāsām
• Darbs ar otiņām
• Fona ieklāšana
• Dažādi darba veidi ar otām
• Proporciju principi
• Ko mēs redzam un kā mēs zīmējam
• Eļļas zīmēšanas tehnika realizēta ar guašu  
Zīmēšanas kurss bērniem un pusaudžiem veidots tādējādi, ka bērnam noteikti izdosies uzzīmēt gatavus darbus, ar ko varēs lepoties.
Katram bērnam ir svarīgi, lai viņam darbs uzreiz izdodas, tad zīmēšanas process kļūs interesants un aizraujošs.
Šī kursa galvenais uzdevums – parādīt, ka zīmēt var katrs. Un pats galvenais, ka tev noteikti iznāks gatavs rezultāts.
Pat ja kāds darbs nepatīk, mēs to varam izmantot kolāžai. Tādējādi, tiek likti lietā visi darbi.
Fantāzijas un iztēles attīstība nepieciešama bērna attīstībai, virzīšanās uz priekšu, patstāvības un iniciatīvas attīstībai. Bet tādas iemaņas tiek ieliktas bērnībā, tāpēc tāds zīmēšanas kurss ir interesants kā bērna radošo spēju attīstības instruments.
Mēs nevērtējam darbus. Katra treniņa dalībnieka skaidri izstrādātā nodarbību algoritma rezultātā īsā laikā parādās albūms ar paša darbiem.

Cenšanās zīmēt raksturīga vairumam 5-6 gadus vecu bērnu. Bet skolas vecuma bērni bieži to nerealizē dēļ vecāku vienpusīgas orientācijas uz intelektuālākām nodarbībām.

 Zimesana LandoZimesana Lando 3Zimesana Lando 9Zimesana Lando 1Zimesana LandoZimesana LandoZimesana LandoZimesana Lando

Cenšanās zīmēt raksturīga vairumam 5-6 gadus vecu bērnu. Bet skolas vecuma bērni bieži to nerealizē dēļ vecāku vienpusīgas orientācijas uz intelektuālākām nodarbībām. No vecāku viedokļa zīmēšana uz citu priekšmetu fona neizskatās tik svarīga.

Zīmēšana ir tēlainās domāšanas attīstības apliecinājums, vajadzība izteikt sevi. Ar bērna zīmējumu palīdzību vecāki var labāk saprast sava bērna intereses, viņa aizraušanās, temperamentu, pārdzīvojumus, iekšējo pasauli.

Mēs mācāmies zīmēt ar krāsām, bez uzmetumiem un skicēm, izmantojot eļļas gleznošanas tehniku, bet kā krāsas materiālu izmantojam guašu. Plaši triepieni, gleznojot ar krāsām, iepriekšēju uzmetumu, zīmējuma pabeigšanas trūkums attīsta pārliecību un noteiktību.
Kursa mērķis – iemācīt cilvēkam izmantot savus talantus. Ļoti svarīgi ir saprast, ka bērns ir talantīgs. Lai zīmētu, nav obligāti jābūt māksliniekam. Patiešām, zīmēt var visi.

Kāpēc tieši zīmēšana? Kā jūs zināt mūsu smadzenēm ir divas puslodes. Katra puslode informāciju uztver citādi. Lasīšana.  Rakstīšana, rēķināšana, zinātne un runa – visas šīs darbības kontrolē smadzeņu kreisā puslode. Šī puslode atbild arī par domāšanas procesu un analītisko domāšanu.
Labā smadzeņu puslode vada mūsu iztēli, vizuālo un, kas ļoti svarīgi, telpisko uztveri. Tā ir atbildīga par mākslas, mūzikas un mūsu fiziskajām kustībām (ja to neattīsta, tiek traucēta koordinācija). Zīmēšana un citas mākslas ir smadzeņu darbības rezultāts, ko arvien biežāk uzskata par nesvarīgu (no izglītības viedokļa).
Ja loģiskā smadzeņu puslode ļauj mums redzēt katru koku, tad tikai smadzeņu puslode, kas atbild par mākslu, spēj savākt ainu vienā veselā, tas ir, saprast, ka daudz koku kopā ir mežs.
Uzmanība mākslai valstī pastāvīgi samazinās, mākslas priekšmetu mācīšana tiek ignorēta, tādējādi kaitējot mūsu bērniem.
Vislabāk bērni mācās, kad tiek stimulētas abas smadzeņu puslodes, nevis viena. Zīmēšana ir viens no labākajiem paņēmieniem kā radīt veselumu mūsu bērna izglītībā.  
DETALIZĒTA TRENIŅA “RADOŠĀ DARBA MAĢIJA” 1. KURSA PROGRAMMA – ZĪMĒŠANA BĒRNIEM UN PUSAUDŽIEM – LANDO® SKOLĀ

1. TRENIŅA DIENA (sestdiena) - 1. KURSS
10:00 – 11:30 Iepazīšanās praksē ar krāsu darba tehnikām
• fona ieklāšana (uz baltās krāsas pamata);
• galvenās kustības ar otu, izzīmējot lielās detaļas;
• krāsu jaukšana un vajadzīgo toņu iegūšana;
• darbam nepieciešamo krāsu konsistence;
• radošā noskaņojuma radīšana;
• zīmējam kokus ziemā;
• zīmējam akmeņus jūras krastā;
• zīmējam palmas;
• pastāvīga prakse.
11:30 – 11:45 Pārtraukums (tēja, cepumi)  
11:45 – 13:15 Mācāmies izzīmēt priekšējo plānu
• kompozīcijas jēdziens
• ko mēs redzam, un ko mēs zīmējam: kādas ir krāsu uztveres un reproducēšanas īpatnības;
• realitātes uztveres un gleznas uztveres (3D un 2D) atšķirības;
• zīmējam koku ziemā;
• mācāmies zīmēt bērzus;
• zīmējam ābeli;
• zīmējam egli mežā;
• zīmējam Jaungada egli.
13:30 – 13:45 Pārtraukums (tēja, cepumi)
13:45 – 15:00 Strādājam ar dibenplānu  
• zīmējam priedes jūrmalā
• zīmējam burvju koku;
• zīmējam krūmus;
• zīmējam zāli dienā;
• zīmējam pļavu.
15:00-15:15 Pārtraukums (tēja, cepumi)
15:15-16:00 Zīmējam mežu
• zīmējam egļu mežu;
• zīmējam lapu mežu.
2. TRENIŅA DIENA (svētdiena)
10:00 – 11:30 Iepazīšanās praksē ar nakts ainavas zīmēšanas tehnikām
 • fona ieklāšana (uz melnās krāsa pamata);
• mācāmies zīmēt gaismu uz tumsas fona;
• zīmējam uguni;
• zīmējam mēnesi un zvaigznes;
• zīmējam zāli naktī;
• galvenās otas kustības smalku detaļu izzīmēšanā;
• darbs ar horizonta līniju;
• zīmējam pilsētas ainavu;
• krāsas toņu jaukšana (uz melnās krāsas pamata);
• pastāvīga prakse.
11:30 – 11:45 Pārtraukums (tēja, cepumi)
11:45 – 13:15 Mācāmies zīmēt kalnus
• diagonālie foni;
• kompozīcijas zelta likums;
• zīmējam jaunus kalnus;
• zīmējam vecus kalnus;
• zīmējam sauli;
• zīmējam mākoņus;
• iegūstam gatavus attēlus.
11:45 – 13:15 Pārtraukums (tēja, cepumi)
13:45 – 15:00 Darba noformēšanas noteikumi. Mācāmies zīmēt puķes un ogas
• zīmējam āboliņu;
• zīmējam tulpes;
• zīmējam magones;
• zīmējam vīnogas;
• zīmējam pīlādžus;
• zīmējam jāņogas;
• zīmējam pļavu dienā;
• zīmējam puķu pļavu naktī.
15:00-15:15 Pārtraukums (tēja, cepumi)
15:15-16:00 Zīmējam pušķus vāzē
• zīmējam ceriņus;
• zīmējam stikla vāzi;
• zīmējam ziepju burbuļus;
• mācāmies labot darbus, kas liekas neizdevušies, pārvēršot tos par lieliskām atklātnēm.

Jaunumi

 

logo 2 3 1

 

 

Licencēts mācību centrs LANDO

LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Kontakti

 

   Rīga, A. Čaka iela 83/85
 
  +37167273009, +37129433553