Irina Lando vadīja grāmatu sērijas „Один класс – за один день”® („Viena klase vienā dienā”) prezentāciju Sanktpēterburgā. Šīs sērijas grāmatās visi skolas mācību vielas noteikumi izkārtoti intelekta kartēs un loģiski grafiskās shēmās, kas ļauj ātri noteikt izglītojamā zināšanu līmeni mācību priekšmetā, atrast izlaisto un viegli paskaidrot nesaprotamo materiālu.
Irinas Lando grāmatas no sērijas „Viena klase vienā dienā” ® sekmīgi var izmanto arī skolotāji jauna materiāla paskaidrošanai un izņemtā materiāla atkārtošanai, bet vecāki – izglītojamo zināšanu pārbaudei, un, ja vajag, zināšanu trūkumu novēršanai, un paši izglītojamie ar prieku izmanto jautros attēlus vārdu pareizrakstības un svešvalodas vārdu ar tulkojumu iegaumēšanai. Īpaši aktīvi attēlus izmanto angļu darbības vārdu formu iegaumēšanai.
Izglītojamie ar prieku mācās dzejoļus pēc gataviem attēliem. Grāmatās skolas programmas dzejoļi attēloti shēmu un grafisko karšu veidā. Jūs varat redzēt, cik viegli un ātri var iemācīties „Borodino” un „Dziesmu par viedo Oļegu” („Песнь о вещем Олеге”).
Lai bērnam iemācītu mācīties, viņam jāiedod izmantošanai gatavu instrumentu. Mēs zinām, ka parasta zubrīšanās nedarbojas. Vairākkārtēja studējamā materiāla atkārtošana noved līdz automātismam, bet neļauj domāt.
Bieži nākas novērot efektu, ka bērns materiālu iemācās no galvas, bet nesaprot, ko viņš izrunā.
Mēs nereti saskaramies ar situāciju, ka bērns ir iemācījies likumu, bet nevar to pielietot. Izmantojot grāmatu sēriju „Viena klase vienā dienā”®, vecāks viegli var noteikt, vai bērns saprot izņemto omateriālu. Ja viņš saprot iezīmēto noteikumu, viņš viegli minēs piemēru par uzdoto tēmu. Ja nē, viņš nevarēs minēt piemēru.
Irinas Lando grāmatu sērija „Viena klase vienā dienā”® ļauj ātri atkārtot izņemto materiālu (piemēram, 4. klases sākumā atcerēties to, ko mācījās 3. klasē).
Grāmatā nodrukātās shēmas var izmantot arī jauna materiāla paskaidrošanai,vienlaicīgi parādot arī visu jaunās tēmas apjomu un to, cik vietas šajā materiālā aizņems katrs likums.
Tādējādi, smadzenes redz kopējo ainu, kā arī katru tās atsevišķu daļu.
Izmantojot intelekta kartes un loģiski-grafiskās shēmas, var ātri noteikt tēmas, ko bērns nesaprot. Pats izglītojammais reti var pateikt, ko tieši viņš nesaprot, bet pēc kartes jūs varat noteikt trūkumus zināšanās par jebkuru skolas programmas gadu.
© Irina Lando, vadības sfēras zinātņu doktore
Rīga, A. Čaka iela 83/85
Tālr.: +371 67273009, +371 29433553
Licencēts mācību centrs LANDO®. IZM licence nr. 3360800220