Licencēts mācību centrs LANDO. LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553

Ātrās iegaumēšanas skolas ātrlasīšanas (ātrās lasīšanas) programma bērniem un pieaugušajiem – tā ir ekskluzīva programma. Šai programmai nav analoga ne Latvijā, ne arī tuvās un tālās aizrobežu zemēs.


 

LANDO Ātrās iegaumēšanas skolas vadītāja stāsta:

Katrs cilvēks, kurš prot lasīt, beidzis mūsu kursu, varēs būtiski palielināt lasīšanas ātrumu. Būtiski – tas ir divas līdz trīs reizes viena kursa laikā. Pie mums mācās kā bērni, tā arī pieaugušie. Klasiska situācija: māmiņa vai tētis ir beiguši ātrlasīšanas (ātrās lasīšanas) kursu, izjutuši rezultātu un atved pie mums savus bērnus. Vai arī otrādi: bērni beidz “Burvestību un brīnumdarīšanas skolu”, un vecāki izlemj arī paši izbaudīt mācīšanās maģiju.

Mīts un realitāte ātrlasīšanas pasaulē
Un tagad – īsos vārdos par to, kas ir ātrlasīšana.
Jautājums: - Vai ir grūti būt veiksminiekam? Tas ir daudz vieglāk, nekā paraduši domāt daudzi no mums. Par veiksminieku var kļūt katrs. Tikai jālasa un jāapgūst zināšanas simtreiz ātrāk, nekā to dara jūsu konkurents. Vēl vairāk - te nav nekā neiespējama, tā apgalvo ātrlasīšanas (ātrās lasīšanas) un ātras iegaumēšanas speciāliste Irīna Lando (LANDO Ātrās iegaumēšanas skolas vadītāja).

Irīna Lando ir jauna zinātniece (mācās Latvijas Universitātes doktorantūrā). Irīna, tāpat kā daudzi intelektuālā darba darītāji, ir saskārusies ar problēmu: kā apgūt milzīgu informācijas apjomu, kurš brāžas pār mūsu smadzenēm no dažādiem avotiem – no jaunām grāmatām, mācību un zinātniskās literatūras, interneta, masu informācijas līdzekļiem utt. Pat lai tikai ar acīm pārskrietu šai informācijas pārbagātībai, ir jāpatērē ārkārtīgi daudz laika.

Jau strādādama par lielas bankas mārketinga direktori, Irīna sadūrās ar nepieciešamību ik rītus vēl pirms darba sākuma pārskatīt visus periodiskos izdevumus. Tas kļuva par dzinuli meklēt visjaunākās informācijas apstrādes sistēmas. Jebkuram menedžerim šodien pastāvīgi ir jābūt lietas kursā par pēdējiem notikumiem.

“Zubrīšanai” neatliek laika, taču informācijas apjoms aug augumā, turklāt ģeometriskā progresijā.

Ilgu laiku arī Irīna nomocīja sevi ar efektīvu ātrlasīšanas paņēmienu meklēšanu, apmeklēja dažādus treningus, taču nekāda labuma no tā visa nebija.
Nebija līdz tam brīdim, kamēr Sankpēterburgā starptautiskā konferencē “Kultūras psiholoģija” viņa iepazinās ar Sanktpēterburgas psiholoģes Jeļenas Šugalejas darbiem par šo tematiku. Irīna ilgi mēģināja pierunāt kolēģi izveidot grupu no tiem, kas vēlētos ne vien iemācīties reaktīvi lasīt, bet arī iemācīt šīs iemaņas citiem. Pierunāja. Rezultātā rīdziniece Lando – vienīgā no visas grupas – no prasīgā pedagoga rokām saņēma sertifikātu. Dokumentu, kurš apstiprināja ne vien ātrlasīšanas (ātrās lasīšanas) tehnikas apgūšanu, bet arī prasmi mācīt šo kursu. Irīnai Lando, nekādu šaubu, tāds talants ir. Pasniedzēja Lando lasa atmiņas attīstīšanas (ātrās lasīšanas) un ātras iegaumēšanas lekciju kursu Latvijas universitātē, un tagad viņa ir izveidojusi pati savu mācību centru, kur visi interesenti apgūst tehniku efektīvam darbam ar informāciju.

Pastāvīgi turpinās efektīvu mācīšanas ceļu meklējumi. Šajā meklējumu ceļā dzima sadarbība ar Sanktpēterburgas Moderno psihotehnoloģiju centru un Behtereva Galvas smadzeņu institūtu. Uz krievu un amerikāņu zinātnieku izstrādņu bāzes Irīna Lando ir izveidojusi pati savu ātras iegaumēšanas autormetodiku cilvēkiem ar gluži parastām spējām. Cilvēki, kuri ir piedalījušies viņas treningos, bieži vien saka: “No šā treninga es guvu milzīgu gandarījumu. Tas bija tieši tas retais gadījums, kad mācības ritēja kā aizraujoša spēle”.

Jau vairāk nekā pirms desmit gadiem amerikāņu zinātnieki organizēja tūkstoš miljonāru aptauju, kuri tiek uzskatīti par visveiksmīgākajiem biznesmeņiem savā valstī. Pētījuma mērķis: atklāt “bagātības formulu”, kas būtu pieņemama visiem pārējiem ļaudīm. Tad lūk, “rozīnīte”, kas atšķīra visveiksmīgākos no pārējiem, izrādījās spēja ātri domāt, analizēt lielu informācijas apjomu un ātri pieņemt lēmumus, kā arī domāšanas elastīgums – prasme vienlaikus paturēt acīs ne vien konkrēto uzdevumu, bet arī papildus iespējas.

Tā, piemēram, vienā grupā savāca kopā “laimes lutekļus” – cilvēkus, kam veicas jebkurās situācijās. Bet otrā grupā saaicināja potenciālos “nelaimes putnus”. Abām grupām izdalīja vienas un tās pašas avīzes un uzdeva meklēt sludinājumus par pieņemšanu darbā. Tajā pašā avīzē bija ievietots sludinājums pa visu lappusi. Šis sludinājums saturēja šādu informāciju: ja jūs patlaban lasāt šo sludinājumu, tad varat nekavējoties prasīt no jūsu lektora 200 dolārus. Nepamanīt tāda izmēra sludinājumu bija neiespējami. Taču interesanti ir tas, ka “laimes lutekļi” momentā pievērsa uzmanību šim sludinājumam un lūdza izsniegt viņiem naudu. Bet lūk “nelaimes putni” pat nepievērsa uzmanību tik milzīga formāta sludinājumam, jo, kā viņi paskaidroja, sludinājumi par pieņemšanu darbā parasti ir mazā formātā.

Tas ir, “laimes lutekļi” – tie ir tie, kas, meklējot kaut ko gluži konkrētu, nepalaiž garām arī papildus priekšrocības un to, kas tiem sola ko izdevīgu. “Nelaimes putni” jaunas iespējas pat nepamana.

Bet vai tad to var iemācīties? “Protams! – Irīna ir smaidīga. Lielumlielais vairums cilvēku gluži vienkārši nezina SAVU smadzeņu iespējas, katrs no mums ir spējīgs demonstrēt tādus iegaumēšanas un reakcijas ātruma rezultātus, kādi nesagatavotam cilvēkam šķiet gluži fantastiski.

Piemēram, vai jūs ticat, ka jau otrajā nodarbību dienā jūs spēsit iegaumēt piecdesmit angļu vārdus ar tulkojumu un tie ieguls jūsu atmiņā? Vai jūs varat iztēloties cilvēkus, kas vienlaikus lasa trīs grāmatas, kuras uz galda izvietotas cita citai blakus, un pie tam katrs lasošais var izstāstīt, ko izlasījis katrā grāmatā atsevišķi. Stundas laikā no katras grāmatas izlasa apmēram trīsdesmit lappuses”.

Tam grūti pat noticēt. “Taču, - kā apgalvo Irīna, - bija laiks, kad arī es, saņēmusi autovadītāja tiesības, sapņoju par to, lai pārnesumkārbā nevajadzētu pārslēgt “šos briesmīgos ātrumus”. Taču tajos tagad jau tālajos laikos nevienam nenāca ne prātā, ka kādreiz automātiska pārnesumkārba kļūs par gluži parastu lietu.

To visu jau prot darīt tie, kas ir mācījušies LANDO Ātrās iegaumēšanas skolā. Šajā skolā vienlīdz viegli mācīties kā jaunajiem brīnumdariem, tā arī pieaugušiem cilvēkiem un studentiem. Ir tikai jāgrib kaut vai druscīt kļūt par veiksminieku.

Ātrlasīšana un ātrā iegaumēšana bērniem notiek interesantas un aizraujošas programmas ietvaros ar intriģējošu nosaukumu “Burvestību un brīnumdarīšanas skola”.


ATNĀCIET! JUMS PATIKS!

Lando® – Ātras iegaumēšanas skola
Izglītības un zinātnes ministrijas licence nr. 3360800220
Ātrlasīšana, ātra iegaumēšana, valodu mācīšana, zīmēšana, oratora māksla, psiholoģija
Rīga, A. Čaka iela 83/85 (atsevišķa savrupmāja pagalmā)
tālr. +371 67273009; mob. tālr. +371 29433553; fakss +371 67273010
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. RAKSTĪT VĒSTULI
WWW.LANDO.LV
www.skolaplus.lv – raksti vecākiem
www.poni.lv – materiāli nodarbībām ar bērniem
www.oratorika.lv – Oratora mākslas akadēmija. Oratora mākslas kursi Rīgā.

Strādājam no 1999. gada. Mēs piedalījāmies 10 Eiropas projektos. Tikai pēdējā projekta ietvaros mācībās piedalījās 2652 cilvēki no Latvijas Republikas 21 rajona.
Ir izdotas 16 grāmatas.
Attēlā – mūsu ofiss Rīgā.


NOFORMĒT PIETEIKUMU


Jaunumi

 

logo 2 3 1

 

 

Licencēts mācību centrs LANDO

LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Kontakti

 

   Rīga, A. Čaka iela 83/85
 
  +37167273009, +37129433553
 

Copyright © LANDO 2018, All Rights Reserved.

Яндекс.Метрика