Licencēts mācību centrs LANDO. LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553

Kā zināms, nekaunība – ir otrā laime. Cik gan nenoliktu eksāmenu, salauztu siržu un neizveidojušos karjeru ir kautrības rēķinā! It sevišķi nodevīga tā mēdz būt eksaminētāja galda priekšā. Ar trīcošu roku velc biļeti, bet acu priekšā tumšs no bailēm. Un ja vēl visus jautājumus nezini pilnībā – nu, tad ar tevi ir cauri. Tu pilnīgi apstulbsti, eksaminētāju tas kaitina un – ardievu sengaidītā pienācīgā atzīme liecībā, ieskaišu grāmatiņā, atestātā.

 

Mēs jums iemācīsim atcerēties visu!

Kā zināms, nekaunība – ir otrā laime. Cik gan nenoliktu eksāmenu, salauztu siržu un neizveidojušos karjeru ir kautrības rēķinā! It sevišķi nodevīga tā mēdz būt eksaminētāja galda priekšā. Ar trīcošu roku velc biļeti, bet acu priekšā tumšs no bailēm. Un ja vēl visus jautājumus nezini pilnībā – nu, tad ar tevi ir cauri. Tu pilnīgi apstulbsti, eksaminētāju tas kaitina un – ardievu sengaidītā pienācīgā atzīme liecībā, ieskaišu grāmatiņā, atestātā.

Taču pret hronisku pārbīli jebkādas pārbaudes priekšā jau sen ir izdomātas zāles. Tie ir daži vienkārši psiholoģiski un tehniski paņēmieni, kuru zināšanu varētu nosaukt par pašprezentēšanās mākslu. Šīs iemaņas palīdz praktiski visās dzīves situācijās, kad no jums tiek prasīts lielas auditorijas vai eksaminācijas komisijas priekšā demonstrēt koncentrēšanās spēju, “savākties” un pierādīt, ka esat pārliecināts par sevi.

Apgūt drošas uzvedības iemaņas, iemācīties principiāli jaunu ātru un efektīvu lekciju konspektēšanas paņēmienu, bez piepūles tikt galā ar visāķīgākajiem testiem – to visu jums iemācīs LANDO Ātrās iegaumēšanas skolā. Speciāli izstrādāts kurss “Es lieku eksāmenus!” garantē jums lieliskus rezultātus jebkādā pārbaudē.

Bet šādu pārbaužu veiksmīga cilvēka mūžā būs ļoti daudz – pēc skolas un augstskolas beigšanas taču vēl daudzkārt nāksies paaugstināt savu kvalifikāciju un apstiprināt savu kompetenci visdažādākajos kursos un dažādās mācību iestādēs. Ja jūs nevēlaties, lai jūsu nepārtrauktās mācības pārvērstos hroniskā stresā, bet būtu priecīga un patīkama nodarbe, kas jums ir pilnīgi pa spēkam, ir vērts padomāt: vai jūs mācāties pareizi?

Kā students, piemēram, gatavojas ieskaitei? Sēžas pie mācību grāmatas dienu pirms eksāmena, lielā tempā “aprij” lappusi pēc lappuses, sasprindzina smadzenes, cīnīdamies ar miegu, vai, gluži otrādi, ar pārliecīgu uzbudinājumu, steigšus iezubrī formulas, citātus, statistiku un utt. un vairāk paļaujas uz laimīgu gadījumu nekā uz savu atmiņu. Ja rīt kaut kas arī uzpeldēs viņa galvā mutiskas atbildes vai rakstu darba laikā, tad var uzskatīt, ka tev ir paveicies. Jo tāda sagatavošanās metode – tas ir tikpat, kā iemest galda atvilktnē veselu kaudzi piezīmju un cerēt, ka pēc nedēļas mēs tās spēsim atcerēties – kas un kādā secībā tur guļ. Zinātniski pētījumi ir pierādījuši, ka pēc mācību grāmatas izlasīšanas skolnieka atmiņā paliek ne vairāk kā 20% informācijas. Bet tas nozīmē, ka apmēram 80% no visa izlasītā – tas ir veltīgi tērēts laiks. Un ne jau tāpēc, ka skolnieki būtu sliņķi vai nesakarīgi, slikti apgūtu vielu vai maz zubrītu.

Jo – kāda jēga, ka jūs notērējāt trīs dienas, piemēram, lai iezubrītu 200 jaunus angļu vārdus. Ja jūs tos uz visiem laikiem iegremdējāt atmiņas tumšajos kaktos un nesastādījāt karti, kur parādīts, kā pie tiem ātri tikt klāt, tad visas jūsu pūles būs veltīgas. Ko nu par angļu valodu runāt, ja pat ar dzimto valodu atgadās dažādi pārpratumi. Droši vien jums būs atgadījies pēkšņi pilnīgi aizmirst kādu terminu, precīzu formulējumu, sakāmvārdu, lai gan šis vārds ir mēles galā. Reizēm mēs nespējam aktivizēt pat viselementārākās zināšanas – drauga tālruņa numuru, skolotāja vai paziņas vārdu un tēvvārdu... Nemaz jau nerunājot par nopietnām disciplīnām.

Kāpēc? Gluži vienkārši jūs savu gudro un ietilpīgo galvu esat pārvērtuši par sīkpreču bodīti – jūs tur sagrūžat un inventarizējat informāciju, kā pagadās. Jums vienkārši trūkst sistēmiskuma. Ja katru informācijas bloku nosūtīt uz pareizo adresi un izveidot efektīvu meklēšanas sistēmu, tad ikreiz, kad jums tas būs vajadzīgs, jūs šo informāciju atradīsit tik pat viegli kā vajadzīgo failu parastā datorā. Tikai ar daudz lielāku ātrumu.

Bez tam, viena no visizplatītākajām kļūdām, kādu, gatavojoties eksāmenam, pieļauj studenti vai skolnieki, tas ir mēģinājums pēc jau iemācītā apgūt vēl kādu līdzīgu vielu. Bet tieši tas arī ir viens no drošākajiem paņēmieniem, kā aizmirst tikko iemācīto!

Jo katrai informācijai ir “jānostāvas”. Maskavas Valsts universitātes studentiem piedāvāja iemācīties 24 īpašības vārdus, kas sastāv no vienāda zilbju skaita un kuriem ir uzsvars uz vienu un to pašu zilbi. Vārdus nolasīja piecas reizes. Tūlīt pēc tam studentus sadalīja grupās. Pirmajai grupai piedāvāja iemācīties vēl vienu īpašības vārdu rindu, otrajai – lietvārdu rindu, trešajai – skaitļus, ceturtajai tika piedāvāts reizināt galvā, piektajai – risināt algebras uzdevumu un sestajai – izlasīt vairākus Čehova stāstus. Izrādījās – jo vairāk jaunā viela ir līdzīga vecajai, jo mazāk vecās vielas paliek atmiņā. Vissliktāk uzdevumu atmiņā atvedināja tie, kuri strādāja ar īpašības vārdiem, nedaudz labāk – tie, kuri strādāja ar lietvārdiem, vēl labāk – tie, kuriem bija darīšana ar skaitļiem, un pavisam labi – tie, kuri nodarbojās ar reizināšanu.

LANDO skolas pasniedzēji dalīsies ar jums efektīvos atmiņas iespēju paplašināšanas paņēmienos. It sevišķi tas noderēs, liekot eksāmenus.

LANDO Ātrās iegaumēšanas skolā piedāvā unikālas metodikas, kā gatavoties eksāmeniem. Kad jūs būsit tās apguvuši, aizmirstā un izlasītā savstarpējās attiecības jums izmainīsies proporcijās: atmiņa glabās – turklāt ļoti cieši – vairāk nekā 80% izstudētās vielas. Jūs atcerēsities visu, ko esat mācījušies, ne vien eksāmenā un pirmās trīs stundas pēc tā, bet visu atlikušo mūžu! Un varēsit mierīgi izmantot iegūtās zināšanas praksē.

Ātras iemācīšanās paņēmienu izmantošana skolniekiem un studentiem dod papildus laiku sarežģītāku mācību uzdevumu radošai analīzei un atrisināšanai. Pēc intensīva nedēļu ilga treninga jūs iegaumēsit vairāk, ātrāk, vieglāk un uz visiem laikiem.

To sekmēs arī jaunais konspektēšanas paņēmiens, kuru mēs jums palīdzēsim apgūt.

Tā, piemēram, lai iemācītos kādu lekcijas tēmu, nav jēgas vārdu pa vārdam pierakstīt pasniedzēja teikto. Jo, šādi pierakstot, jūs esat koncentrējušies uz pierakstīšanas procesu, un rezultātā nevarat izsekot lektora domu gaitai, tātad iegaumējat vielu fragmentāri. Skolā jūs iemācīs veikli sastādīt tēžu plānu – komiksu vai jautra stāstiņa veidā. Princips ir ļoti vienkāršs – tekstā ir jāiepūš dzīvība! Pārveidojiet lektora tekstu garā un saistošā sižetā, kura autors esat jūs. Ieguldot jūsu sacerējuma saturu spilgtā “kinolentē”, jūs to vairs nekad neaizmirsīsit.

Piebildīsim, ka tieši šo paņēmienu izmantoja Senās Romas oratori savās tirādēs. Viņi varēja augu dienu teikt milzīga ļaužu pūļa priekšā ārkārtīgi sarežģītas uzbūves runas, ne reizīti nepazaudējot domu, neizlaižot nevienu svarīgu faktu un nekļūdoties. Viņiem nebūt nebija fenomenāla atmiņa. Gluži vienkārši viņi zināja lielu informācijas apjomu ātras un efektīvas iegaumēšanas noslēpumu. Katrs no mums ir spējīgs uz tādu “varoņdarbu”. Izmantojot šo antīko paņēmienu, ir iespējams “atdzīvināt” sausas formulas un shēmas, gramatikas un fizikas likumus, kā arī jebkādu citu informāciju.

LANDO Ātrās iegaumēšanas skolā jautrā un saistošā divas nedēļas ilgā pusaudžiem domātā treningā “Es lieku eksāmenus!” bērni sāk citādi redzēt visu mācību procesu. Negaidīti tas viņiem kļūst viegls, aizraujošs un neapgrūtinošs, turklāt dod lieliskus rezultātus. Krasi paplašinājuši savas iespējas, pusaudži sāk mācīties ar interesi. Viņiem pastāvīgi gribas virzīties uz priekšu, iegūt jaunas zināšanas, izvirzīt sev mērķus un censties tos sasniegt.

Jo tieši kļūdas un sakāves nokauj ticību sev, saviem spēkiem. Pēc apkaunojuma pie tāfeles vai eksaminētāja priekšā turpmākās mācības nereti izraisa tikai mokošu garlaicību vai, kas ir vēl sliktāk, riebumu. Mēs palīdzēsim ieslēgt galveno stimulu mācībām – azartu un vēlēšanas sasniegt ko vairāk. Nāciet pie mums, atvediet savus bērnus un mazbērnus un jūs būsiet vienkārši pārsteigti, cik drīz viņi gūs sekmes.


Lando® – Ātras iegaumēšanas skola
Izglītības un zinātnes ministrijas licence nr. 3360800220
Ātrlasīšana, ātra iegaumēšana, valodu mācīšana, zīmēšana, oratora māksla, psiholoģija
Rīga, A. Čaka iela 83/85 (atsevišķa savrupmāja pagalmā)
tālr. +371 67273009; mob. tālr. +371 29433553; fakss +371 67273010
RAKSTĪT VĒSTULI

WWW.LANDO.LV
www.skolaplus.lv – raksti vecākiem
www.poni.lv – materiāli nodarbībām ar bērniem
www.oratorika.lv – Oratora mākslas akadēmija. Oratora mākslas kursi Rīgā.

Strādājam no 1999. gada. Mēs piedalījāmies 10 Eiropas projektos. Tikai pēdējā projekta ietvaros mācībās piedalījās 2652 cilvēki no Latvijas Republikas 21 rajona.
Grāmatu sērija "Viena klase - par vienu dienu"®
- Ir izdotas 16 grāmatas.
Attēlā – mūsu ofiss Rīgā.

NOFORMĒT PIETEIKUMU


Jaunumi

 

logo 2 3 1

 

 

Licencēts mācību centrs LANDO

LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Kontakti

 

   Rīga, A. Čaka iela 83/85
 
  +37167273009, +37129433553
 

Copyright © LANDO 2018, All Rights Reserved.

Яндекс.Метрика