Licencēts mācību centrs LANDO. LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Adrese: Rīga, A. Čaka iela 83/85 Tāl.: +371 67273009, +371 29433553

Kamēr mazais centīgi drupina zinātnes granītu skolas solā, vecākiem beidzot ir radusies kāda brīva minūte, lai padomātu par sevi. Šo laiku mēs izmantojam pēc saviem ieskatiem, piemēram, lai noskatītos jaunu filmu vai apmeklētu skaistumkopšanas salonu, bet mērķtiecīgāk taču būtu bijis parūpēties par pašizglītošanos.

 

 

Kamēr mazais centīgi drupina zinātnes granītu skolas solā, vecākiem beidzot ir radusies kāda brīva minūte, lai padomātu par sevi. Šo laiku mēs izmantojam pēc saviem ieskatiem, piemēram, lai noskatītos jaunu filmu vai apmeklētu skaistumkopšanas salonu, bet mērķtiecīgāk taču būtu bijis parūpēties par pašizglītošanos.

Konkrēti – noslīpēt savas spējas līdz pašai pilnībai. Piemēram, pavingrināt atmiņu, likt tā pa īstam sākt strādāt savām smadzenēm, iemācīties ātri un produktīvi lasīt, apgūt svešvalodu vai vienkārši tikt skaidrībā pašam par sevi, uzzināt, kā pārvarēt grūtības, kā no sarežģītām situācijām izkļūt kā līderim un sasniegt izvirzītos mērķus. Visu to aizraujoši un saistoši var iemācīties pie profesionāliem pasniedzējiem kādā neparastā Rīgas mācību centrā – LANDO Ātrās iegaumēšanas skolā.

Taču – par visu pēc kārtas. Pirmkārt, uzreiz jāprecizē, ka ātra lasīšana – tā nav vis ierastā “skolas” lasīšana, kad mēs katru vārdu apdomājam un “sagremojam”. Diemžēl šīs vienkāršās iemaņas temps pieaugušajiem visu mūžu paliek astotās klases skolnieka līmenī. bet mēs viegli vien varētu “aprīt” vselus sējumus visīsākajā laikā.Būtu brīnišķīgi to iemācīties. Nav taču gudri pie mūsu šodienas mežonīgā un mērķtiecīgā dzīves ritma, kurš nebūt negrasās kļūt lēnāks, lasīt ar tādu pašu ātrumu kā astoņpadsmitajā gadsimtā.

Gribu precizēt, ka šajā gadījumā “ātri” patiesi nozīmē ātri, taču tas attiecas nevis uz acu kustību, bet gan uz teksta saprašanu, uz prasmi ātri izcelt svarīgākās domas un tādējādi ātri iegaumēt tekstu, tērējot lasīšanai pēc iespējas mazāk laika. Vienkāršāk sakot, “ātrlasīšana” – tā ir analītiska, produktīva lasīšana ar gluži neticami augstu uztveres kvalitāti un ar minimālu laika un pūļu patēriņu.

Ātrlasīšanas treningu vada pati Irīna Lando – Skolas dibinātāja. Un uz savas personīgās pieredzes pamata pierāda, ka mūsu smadzenes strādā lēni un tikmēr, kamēr mēs neliksim tām tiešām strādāt, mēs šajā dzīvē daudz ko nekādi nepagūsim. Irinai Lando ir ar ko palepoties. Vēl jauna, viņa jau ir paguvusi iegūt divus maģistra grādus, izstrādāt doktora disertāciju, pastrādāt augstos amatos Latvijas vadošajās bankās, izveidot un attīstīt pati savu biznesu. Nu, vai tas neskan pārliecinoši?

Ja runājam par mūsu atmiņu, tad jāsaka, ka mēs, sev par kaunu un negodu, ikdienā un mācībās liekam lietā tikai nožēlojami mazu procentu no visiem smadzeņu resursiem. Taču patiesībā cilvēkam nav grūti iegaumēt simtiem teksta lappušu, tūkstošiem ciparu, formulu, shēmu, vārdu svešā valodā. Vēsturē tam netrūkst pierādījumu. Atcerēsimies kaut vai antīkās pasaules oratorus, kuri stundām ilgi deklamēja savas runas. Piebildīsim, ka viņi bez grūtībām spēja atkārtot teikto vārds vārdā atkal un atkal. Vai, piemēram, slavenā Napoleona spēja ne vien nosaukt katru savu kareivi vārdā, bet arī paturēt atmiņā visus ar viņa pakļautajiem notikušos notikumus, visus viņu tuviniekus.

LANDO Skolā lieliski pedagogi palīdz iemācīties pilnā mērā likt lietā savas iespējas. Jums parādīs, ka var strādāt smadzenes, cik ātri tās ir spējīgas uzķert un apgūt jebkādus jaunus datus, cik patīkami ir netērēt stundām laika zubrīšanai un pārvērst jebkuru mācību procesu par aizraujošu laika pavadīšanu.

Atmiņas attīstīšanas kurss, kuru piedāvā pieaugušajiem, ir iecentrēts uz sistēmisku dažādu informācijas fiksēšanas metodiku apgūšanu. Jevgeņijs Rozanovs – atmiņas kursu pasniedzējs ar divdesmit gadu darba stāžu – māca iegaumēt ne vien ar asociatīvo paņēmienu, bet arī pieslēgt taktīlo, garšas, ožas vai audiālo atmiņu. Pateicoties tam, ka palielinās pēja uztvert apkārtējo pasauli, paplašinās smadzeņu iespējas, cilvēkam ir daudz vieglāk realizēt sevi šajā dzīvē, apgūt jebkuru valodu, celt savu profesionālo līmeni, veidot kontaktus ar cilvēkiem un, pats galvenais, atbrīvoties no vajadzības pierakstīt savu dienas laika sadalījumu, kodus, tālruņa numurus un citu informāciju.

Jevgeņijs pasniedz šo kursu divas reizes nedēļā, un tas nozīmē, ka jūs pamazām iekļausieties iegaumēšanas metodikās, soli pa solim apgūsiet veselu sistēmu, kura ļaus atmodināt smadzenes, tātad – kļūt brīvam. Jāpiebilst, ka “stundas” – tas ir treninga formālais nosaukums. Patiesībā viss kurss veidots ar lielisku dinamiku, pastāvīgi kontaktējoties ar grupu. Neviens studentu jautājums nepaliek bez atbildes. Praktiskās nodarbības ļauj parādīt, kā iegūto iemaņu pielietot praksē. Bet grupu vingrinājumi palīdz jaunās zināšanas pārvērst par ieradumu un izmantot tās katrudien. Tas ir, kad pienāk izlaidums, katrs kursu dalībnieks ne vien zina, kā pareizi strādāt ar jauniem datiem un kā izvietot tos savā galvā, bet arī liek lietā dzīves situācijās visu, kas iegaumēts un noslīpēts stundās.

Vispatīkamākais ir tas, ka neko nevajag pierakstīt. Jūs saņemat mapi ar materiāliem, apsēžaties pie galda un gūstat gandarījumu no mācību procesa, tāpēc ka savus rezultātus un to, kā progresējat, redzat jau kopš pirmajām minūtēm. Piemēram, kad grupa ierodas uz treningu, iepriekš visi tās dalībnieki iziet testu. Šis uzdevums ļauj noskaidrot, cik efektīvs ir tas iegaumēšanas paņēmiens, kādu jūs izmantojat katru dienu. Parasti pēc testēšanas pamanām, ka kāda daļa informācijas ir atsijājusies. Pēc tam pedagogs parāda pareizo metodi, un skolnieki vēlreiz izpilda testu. Rezultāti ir vienkārši satriecoši!

Patiesībā mūsu atmiņa ir spējīga strādāt mežonīgā ritmā un dod mums iespēju acumirklī uztvert visu jauno, tikai ir jāliek tai strādāt, jāparāda, kā rīkoties pareizi.

“Mēs elementāri neprotam likt lietā paši savas spējas”, Jevgeņijs Rozanovs stāsta, “kad es parādu vienkāršas un saistošas iegaumēšanas shēmas, tās uzreiz iegulst vairuma kursu dalībnieku galvās. Vēl nav atgadījies, ka metode nebūtu “nostrādājusi”. Daudzi, atnākuši pie mums, pieraksta sev gandrīz vai sklerozi: man, sak’, nav spēju uz valodām, ciparus es nespēju iegaumēt, neatceros pat savu tālruņa numuru. Viņi to visu “noraksta” uz sliktas atmiņas rēķina. Taču mēs gluži veltīgi nomelnojam savas smadzenes. Šajā gadījumā nav runa par nespēju iegaumēt, bet gan par zināšanu trūkumu par smadzeņu darbības struktūru, par neprasmi pareizi ievadīt smadzenēs visas mūs interesējošās ziņas un datus. Nopietni runājot, mēs visu iegaumējam gluži viegli. Grūtības rodas tobrīd, kad iegūtā informācija ir jāreproducē un jāliek lietā. Sevišķi bieži tas vērojams eksāmenos vai sarunājoties svešvalodā. Cilvēki sāk mocīties, cenšas atcerēties kādu vārdu vai terminu. Es domāju, ka ar šādu situāciju ir nācies saskarties daudziem. Es piedāvāju nevis vienkārši iegaumēšanas sistēmu, bet arī metodi, kā atcerēties visu, ko esam iemācījušies”.

Dīvaini, ka visu to, ko māca šajā apbrīnojamajā mācību centrā, nepiedāvā skolas programmas. Tas taču ārkārtīgi atvieglotu visu mācību procesu, dotu lieliskus rezultātus, turklāt ļautu paātrināt mācību tempu. Taču tā vietā mēs, gatavojoties diktātam, pa naktīm zubrījam desmitiem vārdu svešvalodā, lai gan būtu varējuši ar vieglu prātu nepilnas stundas laikā iegaumēt simtiem nozīmju. Turklāt zubrījot iespējamība, ka vajadzības brīdī mēs to visu atcerēsimies, ir niecīgi maza. Jāpiebilst, ka šis “vecāsmātes paņēmiens” ir pats neefektīvākais mācību variants, viss, ko mēs iedabūjam savās smadzenēs ar atkārtošanas paņēmienu, pēc kāda laika ļauj mums reproducēt tikai dažus procentus no visas šīs informācijas. Pārējais – bezjēdzīgi zaudēts laiks. “Es jau būtu iemācījies, tikai nepietiek laika” – vai tik tā nav jūsu frāze?

Savā treningā Jevgeņijs dod mums iespēju ietaupīt visdārgāko – laiku. Turklāt azartiskie un jautrie uzdevumi, lieliskais kursa pasniegšanas stils un individuālā pieeja katram dalībniekam sagādā patiesu gandarījumu, protams, arī paša sasniegumi nevienu neatstāj vienaldzīgu.

Mēs ārkārtīgi ierobežojam paši sevi, savas iespējas tikai tādēļ, ka neprotam pareizi strukturēt smadzeņu darbību. Bet to jau var iemācīties – ātri un ar smaidu uz lūpām. Un iegūtās iemaņas darbosies mūsu labā visu mūžu!

ATNĀCIET! JUMS PATIKS!

Lando® – Ātrās iegaumēšanas skola
Izglītības un zinātnes ministrijas licence nr. 3360800220
Ātrlasīšana, ātra iegaumēšana, valodu mācīšana, zīmēšana, oratora māksla, psiholoģija
Rīga, A. Čaka iela 83/85 (atsevišķa savrupmāja pagalmā)
tālr. +371 67273009; mob. tālr. +371 29433553; fakss +371 67273010
RAKSTĪT VĒSTULI

WWW.LANDO.LV
www.skolaplus.lv – raksti vecākiem
www.poni.lv – materiāli nodarbībām ar bērniem
www.oratorika.lv – Oratora mākslas akadēmija. Oratora mākslas kursi Rīgā.

Strādājam no 1999. gada. Mēs piedalījāmies 10 Eiropas projektos. Tikai pēdējā projekta ietvaros mācībās piedalījās 2652 cilvēki no Latvijas Republikas 21 rajona.
Grāmatu sērija "Viena klase - vienā dienā"®
- Ir izdotas 16 grāmatas.
Attēlā – mūsu ofiss Rīgā.

NOFORMĒT PIETEIKUMU

Jaunumi

 

logo 2 3 1

 

 

Licencēts mācību centrs LANDO

LR IZM Lic. Nr. 3360800220

Kontakti

 

   Rīga, A. Čaka iela 83/85
 
  +37167273009, +37129433553
 

Copyright © LANDO 2018, All Rights Reserved.

Яндекс.Метрика