LANDO Skola: mācāmies domāt.
Vai jūs kādreiz domājāt, kāpēc pēc atvaļinājuma mēneša ir tik grūti atgriezties darbā un ieiet ierastajā ikdienas ritmā? Esat atradinājušies? Jā.
Kā pavadīt brīvdienas? – Piemēram, mācīties domāt - ātrlasīšana (ātrā lasīšana)
Kā pavadīt brīvdienas? – Piemēram, mācīties domāt - ātrlasīšana (ātrā lasīšana)
LANDO Skola: mācāmies domāt
Vai jūs kādreiz domājāt, kāpēc pēc atvaļinājuma mēneša ir tik grūti atgriezties darbā un ieiet ierastajā ikdienas ritmā? Esat atradinājušies? Jā.
Atradinājušies domāt, strādāt. Pazaudējāt ritmu un disciplīnu, ko visdrīzāk pat neievērojāt. Atgriezties atpakaļ ir sarežģītāk, nekā vienkārši saglabāt. Tagad iztēlojieties, ka jūs esat bērns, kurš no sava darba atpūtās veselus trīs mēnešus. Cik laika viņam vajadzēs, lai atgrieztos pie diezgan sarežģītā mācību procesa? Divus mēnešus? Trīs? Tātad, varbūt ir vērts mēģināt nošaut divus zaķus uzreiz – vasaras brīvdienās iemācīties ko jaunu un nezaudēt formu šajā trīs mēnešu garajā intelektuālajā atvaļinājumā?
Mācīties ir interesanti!
Ne visi bērni to saprot. Vienkārši viņiem to savulaik nepaskaidroja, nespēja saglabāt dabisko zinātkāri, kas ir raksturīga katram bērnam. Bez šīs izziņas tieksmes nekādas mācības prieku un panākumus nenesīs. Tāpēc, ka nav interesanti. Kā panākt, lai mācīties būtu interesanti – LANDO Skolā ar to nodarbojas.
Pirmais uzdevums – mainīt attieksmi pret mācībām, lauzt “skolas stereotipu”. Nekādu gatavu zināšanu. Tikai idejas, tikai instrumenti. Visam risinājums jāatrod pašam. Tas liek strādāt nevis primitīvajai reproducēšanas funkcijai kā parastajā skolā, bet gan loģikai, domāšanai. Parādās uzdevumi, ko nekad neredzēt mācību grāmatās – parastas dzīves situācijas, kad jums ir visas nepieciešamās zināšanas, bet atbildei pietrūkst tikai viena – prasmes vajadzīgo apkopot vienā veselā un izanalizēt.
Lasām, saprotam, iegaumējam
Vasarā ir vairāki kursi – krievu valoda, matemātika (atsevišķs kurss, kā apgūt reizrēķina tabulu), ātrlasīšana. Vislabāk ir sākt ar ātrlasīšanu. Tā bērnam būs bāze, uz kuras pamata citi kursi noritēs efektīvāk. Ātrlasīšanas kursos bērnam māca nevis vienkārši lasīt, bet arī ātri saprast izlasīto, analizēt to, un, protams, kas ir ļoti svarīgi – noturēt uzmanību. Kurss rada savdabīgu “smadzeņu ieskrējienu”, kas, ja jūs iemācīsities to uzturēt, kļūs par jūsu iemaņām visā dzīves garumā, kļūs par paradumu.
Ticiet, tā tikai liekas, ka domāt lēnāk un mierīgāk ir vienkāršāk. Iztēlojieties, ka jūs mācaties braukt ar velosipēdu. Sākumā liekas, jo mazāks ātrums, jo vieglāk. Bet tiklīdz jūs jutīsiet pārliecību par sevi, uzreiz redzēsiet, ka līdzsvaru vienkāršāk ir noturēt lielā ātrumā. Tikai vienu reizi vajag sajust to – un jūsu virzīšanās uz priekšu uzņems maksimālos apgriezienus.
Kurss aizņem sešas intensīva darba dienas – pusi dienas notiek nodarbības skolā un tad vēl mājas uzdevumu pildīšana. Grupas komplektē jau no pirmās klases. Skola piedāvā pārbaudītu efektīvu shēmu: ātrlasīšanas kurss jūnijā, matemātikas vai krievu valodas kurss jūlijā un vēl viens ātrlasīšanas kurss (pareizi?, citādi, es jau saputrojos) augustā, lai septembrī atgrieztos parastajā skolā ar aktīvi strādājošu galvu. Bet nav vērts atlikt kursus līdz augustam – divos brīvdienu mēnešos bērns zaudē formu, kas ietekmē gan mācību procesu, gan rezultātu.
ATNĀCIET! JUMS PATIKS!
Lando® – Ātrās iegaumēšanas skola
Izglītības un zinātnes ministrijas licence nr. 3360800220
Ātrlasīšana, ātra iegaumēšana, valodu mācīšana, zīmēšana, oratora māksla, psiholoģija
Rīga, A. Čaka iela 83/85 (atsevišķa savrupmāja pagalmā)
tālr. +371 67273009; mob. tālr. +371 29433553; fakss +371 67273010
RAKSTĪT VĒSTULI
WWW.LANDO.LV
www.skolaplus.lv – raksti vecākiem
www.poni.lv – materiāli nodarbībām ar bērniem
www.oratorika.lv – Oratora mākslas akadēmija. Oratora mākslas kursi Rīgā.
Strādājam no 1999. gada. Mēs piedalījāmies 10 Eiropas projektos. Tikai pēdējā projekta ietvaros mācībās piedalījās 2652 cilvēki no Latvijas Republikas 21 rajona.
Grāmatu sērija "Viena klase - vienā dienā"® - Ir izdotas 16 grāmatas.
Attēlā – mūsu ofiss Rīgā.
NOFORMĒT PIETEIKUMU