Jūs gribat, lai jūsu bērns labi mācītos skolā? Tad atvediet viņu uz Ātras iegaumēšanas skolu. „Prieka tiltiņš”, „Burvestību un brīnumdarīšanas skola”, ātra iegaumēšana – izvēlieties! Bērns slikti mācās, nemierīgs, neuzmanīgs? Nosakiet atpalicības cēloni ar individuālas diagnostikas palīdzību pie pieredzējuša pedagoga-psihologa Jeļena Zelis, un viņa dos jums padomu kā divnieku pelnītājam kļūt par teicamnieku.
Dodiet savam bērnam iespēju! – nodarbības bērniem Lando® skolā
Jūs gribat, lai jūsu bērns labi mācītos skolā? Tad atvediet viņu uz Ātras iegaumēšanas skolu. „Prieka tiltiņš”, „Burvestību un brīnumdarīšanas skola”, ātra iegaumēšana – izvēlieties! Bērns slikti mācās, nemierīgs, neuzmanīgs? Nosakiet atpalicības cēloni ar individuālas diagnostikas palīdzību pie pieredzējuša pedagoga-psihologa Jeļena Zelis, un viņa dos jums padomu kā divnieku pelnītājam kļūt par teicamnieku.
Jo agrāk jūs sāksiet attīstīt sava bērna spējas, jo labāk. Vēlams bērna stiprās un vājās puses atklāt viņa dzīves pirmajos gados. Un pēc tam koriģēt vajās puses un attīstīt stiprās. Daudzi to zina, bet nez kāpēc tikai daži to dara.
Kādas ir jūsu bērna stiprās un vājās puses? Ko viņš šodien prot darīt? Kā viņš uzvedas grupā? Atbildi uz šiem jautājumiem rūpīgiem vecākiem sniegsprogramma „Prieka tiltiņš”, ko vada pedagogs-psihologs Jeļena Zelis, slavenās Hercena vārdā nosauktās Sanktpēterburgas Universitātes absolvente.
Tā ir jautra rotaļspēļu programma pirmskolas vecuma bērniem un viņu vecākiem. Nodarbības notiek rīta stundās, kamēr bērniem, kā arī viņu vecākiem vēl ir uztverei skaidra galva.
Tās ilgst piecas dienas pa divām stundām ar pārtraukumiem.
Sākumā grupā (parasti 5-8 bērni) veic katra bērna individuālu kompleksu pētīšanu. Kāda ir viņa atmiņa, uzmanības koncentrācija? Kāda ir fiziskā attīstība? Kā viņš darbojas grupā?
Rotaļspēles formā viegli testē iztēles iemaņas, uztveri, nosaka, kā ir attīstīta smalkā motorika – vai bērns pareizi darbojas ar pirkstiņiem. Protams, pārbauda runas skaidrību, skaņu izrunāšanas pareizību.
Nodarbībās klātesošie vecāki jau arī paši redz sava bērna stiprās un vājās puses, bet pagaidām nezina kā palīdzēt. Toties to zina Jeļena Zelis, pamatojoties uz testēšanu, veidojot sekojošas korekcijas un attīstības nodarbības. Jautrā bērnu, vecāku un psihologa kompānija trīs atlikušās dienas stingri saskaņā ar zinātni zīmē, veido, griež un līmē (radoši darbojas!), nodarbojas ar skaņas veidošanu, smalkās motorikas attīstīšanu visiem, kam „ārsts nozīmēja”.
Tēti un mammas mācās, kā viegli un neuzkrītoši, nesteidzoties un bez aizkaitinājuma, rotaļspēles formā nodarboties ar mīļajiem bērniem. „Prieka tiltiņš” nodarbības sniedz daudz nodarbību ierosmju. Galvenais – turpināt nodarbības mājās pēc šī kursa beigšanas.
Starp citu, jūs atceraties, kad jūsu bērns pēdējo reizi zīmēja ar krāsām un veidoja?
„Mans mazulis ir nedaudz neuzmanīgs”
Bet tagad – stop! Ja vecāki jūt, ka ar bērnu kaut kas nav kārtībā: viņš ir nemierīgs, nomākts, neuzmanīgs, izklaidīgs, viņam viss krīt no rokām ārā – vislabāk ir iziet individuālu diagnostiku.
Atklājot iemeslu, daudzas problēmas var novērst pirmsskolas vecumā. Nepieciešams, lai speciālists nosaka – kāpēc jūsu bērns tā uzvedas. Tikai tad pazudīs nervu bendēšana, bāršanās nesekmības dēļ, bet skolas gadi būs patiešām brīnišķīgi.
Lando skolā strādā lielisks speciālists. Jeļena Zelis ne tikai pārvalda psiholoģijas zinātnes gudrības, bet arī mīl bērnus. Un viņi to jūt, atbildot viņai ar atsaucību, un nodarbībās momentāni uzplaukst. Un ļoti ātri, no malas vērojot, problēmas, trūkumi un attīstības aizkavēšanās it kā pati pazūd.
Individuāla konsultācija – tie ir speciāli galvas smadzeņu augstāko funkciju diagnostikas testi. Ja ir kāda intelektuālās un emocionālās attīstības aizkavēšanas, traucējumi – tie noteikti atklāsies.
Pēc tādas diagnostikas mammām/tētiem paskaidro, kāpēc bērns tā uzvedas, kas ir jādara, lai novērstu esošās problēmas: sastāda korekcijas programmu un izstrādā skaidru individuālo nodarbību plānu. Jā, nāksies nedaudz darboties ar bērnu, bet rezultāts ir tā vērts: jūsu bērns beidzot mierīgi un ar prieku sāks mācīties, mācībās panāks un apdzīs klases biedrus.
Šīs programmas mērķis – sagatavot bērnu skolai tādējādi, lai viņš klasē būtu labākais no pirmās mācību dienas, un skola viņam kļūtu par svētkiem.
Šo programmu vada apbrīnojama pedagoģe Marina. Mēs visi zinām, ka lielā mērā no pirmās skolotājas ir atkarīgs, cik labi vai slikti bērns mācīsies.Marinu pirmsskolnieki dievina, pārtraukumos viņi ar apbrīnukā astītes staigā viņai pakaļ.
Viņa vada matemātikas, lasīšanas, krievu valodas nodarbības. Bērni mācās pareizi turēt pildspalvu, zīmuli, rakstīt, lasīt ar izteiksmi, skaitīt.
Bieži bērni zina visus ciparus tikai abstraktā līmenī. Ķeburs 1, ķeburs 5. Bet ko tas nozīmē, konkrēti, matemātiku – reizēm viņi pirmo reizi to saprot šajās nodarbībās.
Pēc tādām sagatavošanas nodarbībām viņi uz skolu iet jau sagatavojusies. Un vecāki „pirmo reizi uz pirmo klasi” pārdzīvo nevis kā stihisku nelaimi, bet ar prieku un lepnumu par savu talantīgo bērnu. Viss ir pareizi, labāk sagatavoties iepriekš un neuztraukties pēc tam.
Diemžēl daudziem vecākiem pirmā klase rada daudz rūpju un problēmu, jo viņu bērni, kas jau mācās 1.-2.klasē, aizgāja uz skolu lāgā nesagatavoti. Ja bērns nebija iemācījies lasīt līdz skolai, kā nelaimīgie vecāki viņam to iemācīs brīvdienās? Tāpēc Lando ir speciālas grupas pirmo un otro klašu skolēniem, kur viņi mācās pareizi lasīt, rēķināt un rakstīt.
Šīs programmas ilgst trīs mēnešus, un paredzētas bērniem, kam nav kādu attīstības traucējumu. Ja ir kādi attīstības traucējumi, nemokiet sevi un bērnus – lūdzu, vērsieties pie psihologa Jeļena Zelis, tādiem bērniem vajadzīga īpaša pieeja.
„Burvestību un brīnumdarīšanas skola” un daudz kas cits
Brīvdienās var mācīties ātrlasīšanu „Burvestību un brīnumdarīšanas skolā”. Šī programma paredzētauzmanības un lasīšanas ātruma attīstīšanai. Vecāki biezi jautā, vai bērns nerakstīs ar kļūdām vai vārdus izlaidīs, ja sāks ātri lasīt? Nē! Viņš vienkārši ātrāk atpazīs vārdus, tas viņam dos iespēju visus uzdevumus pildīt ātrāk un kvalitatīvāk, un varēs labāk mācīties.
Šajā jautrajā burvestību skolā mācās bērni no 8 līdz12 gadiem. Pirmklasniekus cenšas neņemt, pat tos, kas lieliski lasa, jo slodze ir pietiekami liela. Nāksies nedaudz paaugties.
Bieži ātrlasīšanas kursus nez kāpēc jauc ar kursiem „Ātra iegaumēšana». Bet tie ir pilnīgi dažādi! Iegaumēšana vairāk domāta fantāzijas attīstīšanai. Pēc kursa beigšanas bērns kā rotaļājoties vairākus desmitus svešvārdu, Āfrikas upju nosaukumus, jebkuru viņam nepieciešamo informāciju. Vai ir jārunā par to, kā tas palīdz mācībās?
Grupas darba rezultāti iegaumēšanā? Lūdzu! Piemēram, viena pusaudžu grupa iegaumēja visu Mendeļejeva tabulu 25 minūtēs. Cita grupa iemācījās angļu valodas 120 neregulāros darbības vārdus 1,5 stundas. Tas ir lielisks rezultāts.
Šī kursa mērķis – noslīpēt praktiskās iemaņas. Protams, bērni jaunās zināšanas izmantos izlases veidā, bet galvenais – viņi uz visu dzīvi sapratīs, ka viņi to var, un vajadzīgajā momentā noteikti izmantos šīs savas iemaņās.
„Tekstu iegaumēšana par 100%”, paredzēta tiem, kas jau ir izgājuši ātrlasīšanas un iegaumēšanas kursu.
Lando ātras iegaumēšanas skolā ir daudz dažādu programmu jebkura vecuma skolēniem. Piezvaniet un uzziniet, kas derēs tieši jūsu bērnam. Jums visu sīki paskaidros un izstāstīs.
Lai dzīvo labas atzīmes!
Raksts ir aizsargāts ar Likumu par autortiesībām un blakustiesībām. Materiālu kopēšana iespējama tikai ar rakstisku atļauju, apstiprinātu ar parakstu un zīmogu.